Fysioterapiakeskus Veto ja lepo

Jumppaohjeet

Hartialiikkeet

Niskaliikkeet

Sauvajumppa

Niskaliikkeet

Nämä kaularangan liikkuvuutta lisäävät venytykset sopivat esimerkiksi päivittäin tietokoneen ääressä tehtäviksi.

Venyttele rauhallisesti ja nykimättä 1-2 kertaa päivässä. Anna venytyksen jatkua 15-20 sekuntia, rentouta välillä ja toista liike toisen puolen lihaksille. Tee yhtä liikettä kolmesta viiteen kertaa kerrallaan.


1.

Mallikuva

Vedä leuka "sisään" ja venytä niskaa ylöspäin. Paina samalla hartioita kevyesti alaspäin.


2.

Mallikuva

Kallista korvaa hartiaa kohti ja paina samalla hartioita kevyesti alaspäin.


3.

Mallikuva

Paina leuka kohti kainaloa ja samalla hartioita alaspäin.



Avoinna:
ma-to 8-19, pe 8-16
kesäperjantaisin (1.5.-31.8.) 8-15

Veto ja lepo, Kauppakuja 2, 21200 Raisio  |  Ajanvaraukset ja tiedustelut (02) 4340 550  |  Kaikki yhteystiedot »